Oldalak

2014. június 28., szombat

Just about Me

Gondoltam,hamár eleve ez a blog arról szólna,hogy rólam szól, a napjaimról
 (ez eddig nem valósult meg) ,akkor most kicsit írok magamról. 

Néhány alap "tudnivaló"

Kedvenc színem: Kék & Lila

Kedvenc ételem: Nos hal hallal,illetve tengeriállatok. (kagyló,rák,polip,) Ezenkívül,ami kihagyhatatlan a rántott hús.

Kedvenc édességem: Palacsinta

Kedvenc csokim: Mars

Kedvenc virágom: Rózsa

Kedvenc autómárkám: BMW

Kedvenc gyümölcsöm: Füge

Kedvenc évszakom: Tél

Kedvenc állatom: Kacsacsőrű emlős

Kedvenc sorozatom: Így jártam anyátokkal, Rex 

Kedvenc számom: 5

Kedvenc városom: New York City

Kedvenc 2 női és 2 férfi énekesem/színészem: Demi Lovato, Miley Cyrus, Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake


"Érdekességek"

~Szinte minden gyümölcsre allergiás vagyok és némely zöldségre is

~Körömlakk és fehérnemű mániás vagyok

~Nagyon félek a vihartól este,de nappal nagyon szeretem

~Egyik nagyszülőm sem él már

~16 éve ugyan azzal a maci plüssel alszom

~Maximalista vagyok,így sosem elégedem meg a munkámmal

~IMÁDOM a Mopsz kutyákat,lassan már 8 éve betegesen szeretem őket. Egyszer láttam egy Mopsz kölyköt az utcán és elsírtam magam

~Nagyon szeretem a vidámparkokat és az elhagyatott helyeket

~ 4 hónap alatt 41 horror filmet néztem meg

~Zsebkendő nélkül nem megyek el otthonról

~Imádok enni

~Régen 79kg voltam

~Mindig,hogyha árammal működő dolgot használok (pl. hajszárító) ,használata után levezetem az áramot ,úgy hogy a végét,amit a konnektorba dugunk hozzá érintem a kilincshez.

~Lefekvés előtt,mindig kinyitom az ablakot 10 percre,ha tél van,ha nyár.

~Van egy beteg testvérem

~A hamburgert mindig úgy eszem,hogy először körbe rágom

~Hogyha valamit erősen fúrnak fúróval elsírom magam

~Bármit magam elé tudok képzelni

~Amikor fáradt vagyok tekergetem a hajam

~Hogyha tetszik valami harapdálom a szám szélét

~Rosszul vagyok a tűtől

~Türelmetlen ember vagyok,de ha valamit elhatározok,azt végbe viszem!

~Félek a koszos vécéktől.

~Imádok színészkedni



Még sorolhatnám napestig magamról a dolgokat,de nem szeretnék senkit sem untatni. Köszönöm,hogyha elolvastátok ezt a bejegyzést és,ha van kedvetek nézzetek szét a blogomon. Remélem találtok benne számotokra is szórakoztató bejegyzéseket. :) 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése