Oldalak

2015. március 4., szerda

CSH- Csillagainkban a hiba


"Egyes végtelenek nagyobbak más végteleneknél"

Csillagainkban a hiba. A történet,amely sokakat megérintett , a történet amely a valóságon alapszik és a történet,ami világ szerte több milliókhoz eljutott.

John Green sem gondolta volna,hogy ekkora sikere lesz a könyvének. Persze ehhez az is kellett,hogy valaki megalkossa film formájában. Aminek én személy  szerint nagyon örülök,mivel nem vagyok egy nagy könyvmoly,sőt kicsi sem. Egyik barátnőm ajánlotta,hogy nézzem meg,meg is szerezte nekem a filmet. Tudni kell rólam,hogy nem szeretem azokat a filmeket,amiknek nagy a hírnevük. Eddig. Annyian mondták már,hogy ez a film csodálatos,túl jó,bűn nem megnézni,hát úgy határoztam miért is ne. Azt kell,hogy mondjam..borzasztóan tetszett! Ötödjére sem tudtam megunni és úgy érzem nem is fogom. Megérdemel egy bejegyzést ! 

Miről is szól maga a történet

Főszerepben Hazel Grace Lancester,aki 13 éves kora óta gyógyíthatatlan betegségben szenved. Legtöbb idejét az orvosi rendelőkben tölti,önsegítő csoportba jár és a szüleivel tölti napjait. Míg nem egy nap megismerkedik a csábos Augustus Waters-el. Innentől kezdve végig követhetjük kettőjük nem épp egyszerű életét. Láthatjuk Hazel és Gus kifogyhatatlan akaraterejét,a szerelmük történetét,az ő történetüket.

A két főszereplőről pár tudnivaló

Hazel Grace Lancaster- Shailene Woodley 

  • 1991.november.15.-én született, Kaliforniában.
  • Karrierje előtt egyetemre készült belsőépítészetet tanulni.
  • 15 éves korától 17 éves koráig egy műanyag hátmerevítőt kellett hordania,súlyos gerincferdülése miatt.
  • Legjobb barátnőjével (Megan Park) együtt szerepelt egy sorozatban.
  • 8 éves kora óta színészkedik.
  • Eddig 13 sorozatban és 9 filmben szerepelt már. 

Augustus Waters-Ansel Elgort

  • 1994.március.14.-én született New Yorkban.
  • Színész,énekes vagy táncos szeretett volna lenni.
  • 2012-ben volt első színpadi fellépése.
  • 2013-ban kapta meg a Beavatott,illetve a Csillagainkban a hiba filmbeli szerepét,mindkét filmben Shailene Woodleynal szerepelt. A Beavatottban testvéreket,míg a Csillagainkban a hibában szerelmes párt alkottak. 

Érdekességek a CSH-ról

  • Több befejezése is van a történetnek,ami papírra vésődött.
  • Shailene-t először nem tartották megfelelőnek a szerepre,mivel túl idős volt a 16 éves Hazel Grace-hez. 
  • John Green is szerepet kapott volna a filmben , a reptéri kiváncsiskodó kislány apja ként,de végül nem került filmvászonra .
  • Az Amszterdami részek többségét nem ott forgatták,példáult az Anne Frank-ház belsejét külön felépítették,ugyan is az eredeti ház túl szűk volt a forgatáshoz.
  • A filmben,mikor Isaac,Gus és Hazel tojással dobálják meg Monica házát és Gus viccelődik Isaacal,mire ő így válaszol: "Vak vagyok,nem süket. És egyáltalán nem jön be,amikor viccet csinálsz a nyomoromból" ez a mondat az Isaacot alakító színész szüleménye,nem volt benne a forgató könyvben.
  • A támaszcsoportban Guson,Hazelen,Isaacon és Patrickon kívül nem színészek szerepeltek,hanem valódi rákkal küzdő kamaszok.
  • A filmnek van bővített változata is,amiben három extra jelenet szerepel.
Forrásom : http://kulturkukac.blogspot.hu/2014/07/erdekessegek-csillagainkban-hibarol.html <-- Több érdekességért kattintsatok a linkre! 


Idézetek a filmből

"Végtelenül sok szám van a 0 és az 1 között. Van 0,1 és 0,12 és 0,112, és még ezeken kívül is végtelen mennyiség. Természetesen ennél is végtelenebb mennyiségű szám van a 0 és a 2 között, vagy a 0 és az egymillió között. Egyes végtelenek nagyobbak,mint mások."

"Szerintem számos módja lehet egy szomorú történet elmesélésének.Lehet például szépíteni,ahogy a filmekben meg a romantikus könyvekben szokták. Szép emberek,szép tanulságaival.ahol nincs akkora baj,amit ne lehetne egy bocsánat kéréssel meg egy Pater Gabriel számmal elsikálni. Én is szeretem ezt a változatot,mint minden lány,higyjétek el. Csak ez nem igaz. Az igazság ez. Boccs."

"A fájdalmat érezni kell"

"Ez egy metafóra: a fogad közé szorítod a gyilkost,de nem adsz neki hatalmat a gyilkolásra."

"Az örökkévalóságot adtad nekem a megszámozott napokban,és én hálás vagyok érte."

"A depresszió a haldoklás mellékhatása."

"A világ nem kívánságteljesítő gyár."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése