Oldalak

2014. március 20., csütörtök

Levél Miss. Depresszióhoz

Depresszió Te régi jó barátom. Hogy őszinte legyek nincs rád szükségem. Örültem,hogy nem kerestél hónapokon át és most újra itt vagy. Minek köszönhetem? Hiányoztam?..Megsúgom Nekem nem,egy csöppet sem. Megakartam Veled szakítani a kapcsolatot,igyekeztem nem gondolni rád. Az igaz barátaimmal elfeledni,hogy Te voltál Nekem,de nem hagysz. Miért nem tudsz rajtam túl lépni? Eleget bántottál már..és tudjuk,hogy ez mindkettőnknek rossz. Én szenvedek Tőled és Te pedig attól szenvedsz,hogy küzdök ellened. Rossz mi?!..Mikor olyanba esel bele,aki még küzd és nem barátkozik Veled....
Cseles vagy..mondták már? Lelki rombolásban nagyon ügyes vagy,talán a legjobb,de a testet is jól uralod. Mi a titkod?
Tudod viccesek vagyunk mi így ketten. Te is és Én is. Mind a ketten védjük magunkat..egy jó kis páros.
Vetélytársak örökre,míg a halál el nem választ.

Csókol az örök harcosod. :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése