Oldalak

2013. december 30., hétfő

Új facebook "őrület"

Unatkozásomnak betudhatóan pár napja nincs jobb dolgom,minthogy nézegessem a facebook kezdőlapját és mások állapotfrissítgetéseit. (mondhatom igen jó elfoglaltság).
Egyik ismerősömnél figyelmes lettem egy kijelentésre,miszerint: "Úgy döntöttem,hogy leszbikus leszek".
Ezzel eddig semmi gond nincs.Görgettem tovább az egeremet lefele az üzenőfalon,mikor egy másik ismerősömnél is ugyan ezt a mondatot vettem észre.
Aztán igen sok facebook felhasználó írogatta ki,hogy "egy egér átfutott a lábán"..gondolkoztam,hogy honnan ennyi egér? Kihalt a macska nemzedék? Pár nap után már erősen frusztráltak az egerek sokasága és az egyre több meleg ,illetve leszbikus emberkék és,hogy ezeket mindenki közhírré is teszi.
Utána kérdeztem ,hogy vajon mi történt az emberekkel? Így 2014 közeledtével mindenki megőrült?
Biztos vagyok benne,hogy másban is megkérdőjeleződöttek ezek a kérdések.Közölnöm kell a rossz (vagy jó hírt?!) megint egy internetes játék söpör végig a chateken.
Részlet a levélből:
Ez egy játék, és akkor most te leszel egy másik áldozata. Hehe! Nem kellett volna kommentálni/ lájkolni az állapotom, HAHAHA! Ha beleestél a csapdába, részt kell venned a játékban! Az a személy, aki kedveli, vagy megjegyzéseket fűz a bejegyzésemhez, annak választania kell az alábbi mondatok közül és ki kell tennie a saját Facebook állapotának legalább 24 órára. A mondatok: 1. Én már 42 különböző kapcsolatban voltam. 2. Azt hiszem, szerelmes vagyok valakibe, mit tegyek? 3. Valaki felajánlott nekem egy állást prostituáltként, de bizonytalan vagyok. 4. Úgy döntöttem, hogy többé nem viselek fehérneműt. 5. Még mindig szeretem az exem[...]
Hát gyerekek gratulálok megint ehhez az értelmetlen kis játékhoz,remélem azért akadnak,akik örümüket lelik ebben és elnézést azoktól,akik előtt lelőttem a poént. ;)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése