Oldalak

2013. december 2., hétfő

Bejegyzés mástól

Részlet ...

Szánalmas kis életem ott kezdődött,hogy megszülettem és azzal fog véget érni,hogy a saját véremben fogok feküdni. Sosem tudok szabadulni a saját démonomtól..fojtogat és egész életemen keresztül lépten nyomon követni fog. Mikor úgy érzem megszabadultam Tőle és végre magam vagyok vissza jön,újra kísért és minden kezdődik elöről. Egy örökös harc,amiben képtelen vagyok győzni,hiába az akarás..nem adom fel,de erősebb lesz,mert vele nőttem fel. Minden egyes gyenge napomon nő és egyre nagyobb lesz. Uralkodni fog felettem míg halottnak nem lát,akár fizikailag akár lelkileg. De szeretek élni...nem akarok meghalni. Küzdök is és fogok is. Nagyon nehéz,sokszor feladnám,mert az könnyű,feladni igazán könnyű, és könnyen vége is lenne,de bánnám..Tudom,hogy bánnám! Hiszen egyszer élünk és olyan csodás,csak ne fájna ennyire [...]




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése